09:30

Warzywne szaszłyki z chorizo i gałązką pomidora

 




Słodkie papryczki wręcz uśmiechały się do mnie w sklepie, a zaraz za nimi pomidorki na gałązce i brokuły. Takie mocno warzywne szaszłyki marzyły mi się od dawna :)




Składniki:
  • 3 słodkie papryczki
  • 1 średnia cukinia
  • 1 łyżka oliwy
  • 1 brokuł
  • 1/3 świeżego ananasa
  • 8 pieczarek
  • 2 gałązki małych pomidorków
  • 10 plasterków chorizo (kiełbasy hiszpańskiej)
  • 4 łyżki startego parmezanu 
  • sos remulada duńska
 

Papryczkę przecinam wzdłuż, wydrążam gniazdo z pestkami i opłukuję. Odcinam końcówki cukinii i kroję ją na grube plasterki. Na patelni grillowej rozgrzewam łyżkę oliwy i opiekam paprykę oraz plastry cukinii. Brokuł dzielę na różyczki i gotuję na parze na al dente. Na długi szpikulec nadziewam wszystkie składniki, uważając by pomidorki nie odczepiły się od gałązki. Szaszłyk obsypuję startym parmezanem i zapiekam w piekarniku przez 8 minut w temperaturze 220*C - opcja grill. 





Moje szaszłyki podałam z żółtą fasolką szparagową oraz  polałam je sosem remulada duńska od Folwarku. Sos sprawdził się wyśmienicie w połączeniu z warzywami :)





1 komentarz:

  1. Same pysznosci an tym twoim blogu! Zjadłabym bo pysznie wygląda.:-) nowy post! http://cleoklepko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

1. Dziękuję za pozostawienie komentarza.

2. Jeśli masz jakieś pytania to zawsze możesz napisać do mnie maila: mwroblewska@pro.wp.pl

Instagram #gotowanieiblogowanie @gotowanieiblogowanie