22:30

Zestaw sosów do testowania - przesyłka od Folwark




Ktoś puka do drzwi... hm, przecież nic nie zamawiałam, tzn. nie spodziewałam się żadnej paczki dziś. Zaadresowane na mnie, no to fajnie :) Podpisuję, odbieram i lecę otworzyć. Gdzie te nożyczki, gdzie te nożyczki - do takich celów moich noży ruszać nie wolno :) Nareszcie otworzyłam.





Od pierwszego maila przemiłej Pani Marty do otrzymania paczki minęły zaledwie 3 dni. Dostałam trzy fajne sosy do testowania - barbecue, remulada duńska i kebab-gyros. W weekend będę testować. Może w końcu czas na domową knyszę lub pitę :)

Folwark ma w swojej ofercie bardzo dużo fajnych produktów. Dzięki wielu zdrowym składnikom, ich produkty nie mają kilkuletniej daty ważności  - co dla mnie jest ogromnym plusem.

Wiecie, że firma Folwark początkowo produkowała tylko majonez? Wtedy zatrudniali tylko kilka osób, teraz są świetnie prosperującą firmą. Od stycznia 2015r.  możecie ich znaleźć również pod marką Kotaniec.

Koniecznie odwiedźcie stronę Folwark oraz funpage na Facebooku!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Dziękuję za pozostawienie komentarza.

2. Jeśli masz jakieś pytania to zawsze możesz napisać do mnie maila: mwroblewska@pro.wp.pl

Instagram #gotowanieiblogowanie @gotowanieiblogowanie